Meest gestelde vragen (FAQ)

Account

Hoe maak ik een account aan?

Heb je nog geen Marie Chérie account? Maak er hier een aan met jouw e-mailadres en zelf gekozen wachtwoord. Kies voor registreren.

Ik kan niet meer inloggen?

Vervelend dat je niet kunt inloggen. Dat kan verschillende redenen hebben met verschillende oplossingen. Door de geschiedenis en cookies (alles) van je browser te verwijderen, kunnen fouten met de inloggegevens worden verwijderd. Het kan ook zijn dat je wachtwoord onjuist is en je toch geen melding ontvangt. Na het verwijderen van de browsergeschiedenis kun je via het Inlog scherm een ​​nieuw wachtwoord aanvragen door op "Wachtwoord vergeten?" te klikken.

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Ga naar Mijn account > Accountgegevens. Hier kun je je wachtwoord wijzigen.
Ben je je wachtwoord kwijt? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan bij het Inlog scherm.

Op welke apparaten kan ik inloggen?

Je kunt inloggen op je mobiele telefoon of op je tablet of op je computer/laptop.

Bestellen

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?

Nee, dat is niet verplicht.

Zijn de prijzen van de artikelen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen zijn vermeld inclusief BTW.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Het annuleren van een reeds gedane bestelling is mogelijk, als je je bestelling nog niet heb geopend hebt op het online e-learning platform. Stuur mij zo snel mogelijk een e-mail of bericht naar info@marie-cherie.nl, dan zal ik het bedrag na annulering terugstorten.

Ik wil mijn bestelling wijzigen, is dat mogelijk?

Als de bestelling nog niet is geopend is in het online e-learning platform, dan is dat nog mogelijk. Stuur mij zo snel mogelijk een e-mail naar info@marie-cherie.nl, dan zal ik de wijziging toepassen.

Betalen

Ik wil pas betalen nadat ik mijn bestelling heb ontvangen, kan dat?

Helaas is het niet mogelijk achteraf te betalen.

Op welke manieren kan ik betalen?

Vooraf met iDeal, Bancontact, Paypal of Visa Creditcard.

Mag ik mijn resultaat posten op social media?

Ja, zeker! Ik zou het leuk vinden als je mij vermeld onder de naam @MarieCherieNL

Mag ik een voorbeeld uit jouw cursus natekenen en verkopen?

Nee. Als jij een tekening maakt naar aanleiding van een voorbeeld of tutorial uit één van mijn (online) cursussen is dit voor jouw eigen persoonlijk gebruik. Je mag het als hobby reproduceren. Het is niet toegestaan ​​om de door jouw gemaakte tekening op basis van mijn werk te gebruiken voor commerciële doeleinden (zoals een logo, ansichtkaarten, website, etc.). Wil je het voor commerciële doeleinden gebruiken, neem dan contact met mij op. Het auteursrecht blijft in alle gevallen bij Marie Chérie.

Cursussen

Hoe lang heb ik toegang na mijn inschrijving?

Na je inschrijving heb je altijd minimaal 1 jaar toegang tot de cursus. Onbeperkt of levenslang toegang kan niet worden gegarandeerd. Als een cursus verouderd of niet meer wordt aangeschaft na een bepaalde periode kan een cursus 1 jaar na de laatste inschrijving worden verwijderd.

Wanneer kan ik beginnen met de cursus?

Na aanschaf van een cursus kun je direct aan de slag. Ga naar je account in Huddle (online leerplatform) en volg daar mijn cursussen.

Waar kan ik mijn resultaten delen?

Je kan je werk in de community delen of op social media met de hashtag #MarieCherieNL

Krijg ik tijdens het volgen van een cursus (persoonlijke) feedback?

Persoonlijke feedback is niet inbegrepen bij de aanschaf van een cursus.

Kan ik een cursus ontvangen via de mail?

Nee, de cursussen zijn alleen te bekijken via jouw persoonlijke online Huddle account.
Je kunt de cursussen tijdens je toegangsperiode zo vaak bekijken als je wilt op het online e-learning platform.